Reviews

Op de flow cosmetics website kunnen consumenten reviews plaatsen.

Iedereen kan een review achterlaten, met een geldig e-mailadres. We dwingen klanten niet om een ​​account aan te maken om een ​​bestelling te plaatsen. Dit is de reden waarom ook klanten die niet in ons systeem zijn geregistreerd, de beoordeling kunnen achterlaten.

Om een review te plaatsen moet je een geldig e-mailadres invoeren.

Zowel positieve als negatieve recensies worden op de flow-cosmetics.nl geplaatst.

We werken niet met betaalde beoordelingen. Daardoor worden ze ook niet op de website van flow-cosmetics.nl geplaatst.

Als iemand een review op flow-cosmetics.nl plaatst, krijgen wij een e-mail over een nieuwe review. Deze worden gecontroleerd tijdens kantooruren (9:00-17:00). Wordt een review geplaatst tussen 9-16:30, dan wordt deze dezelfde dag gecontroleerd en gepubliceerd. Wordt een review geplaatst buiten de aangegeven kantooruren, dat wordt deze op de volgende dag gecontroleerd.

Als wij zien dat een beoordeling grove taal of onjuistheid bevat, vragen wij altijd de beoordelaar dit aan te passen of te verwijderen. Wanneer we hier geen gehoor op krijgen binnen 72 uur, zal de beoordeling alsnog worden verwijderd.

Wettelijke garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. 

Lees hier meer over de wettelijke garantie.

Klachten procedure

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons
opnemen via het contactformulier. Wij zullen u binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een
inhoudelijke reactie geven. Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we
er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees
ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Voor zowel consumenten als zakelijke
klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht tevens
ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor
zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.